STFU! (suit the fak up)

Idag var det ju International Suit Up Day. Jag och Lovisa tog det på allvar och gick till skolan i våra fancy pants. Vilken SUCCÉ!!!

Okej, inte succé. Men jag vet minst fyra andra som också tog det på allvar. Heder åt er som lever efter Facebook!

Ikväll har jag och mamma för övrigt bokat en resa till Malaga över jul. Jag ska för första gången inte fira jul i Sverige! Blir nog en topp tre-jul, på samma lista som den i Lund 2007 och i Malmö 2008. Åh vad sad, upptäckte nu att de jularna firades på antingen ett sjukhus eller ålderdomshem. Alltså ska Operation Perfect Christmas 2010 inte bli så svår att toppa med.


Nej, nu svamlar jag bara. Är helt galet trött och ganska hungrig. Ska göra något åt det inte nu men... NU

han skålar för oss because we suited up

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: hahaha jag ska försöka hålla tårarna tillbaka!

2010-10-14 @ 21:22:09
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0