våldtäkt, övervåld och beethoven

Oj, vilken dålig superbloggare jag är. Fem dagar sen jag hörde av mig sist. Sen i tisdags har jag gjort en massa roliga saker, i fredags var vi på Humorhimlen och igår klädde vi ut oss till droogs.
Jag vet inte om ni förstår hur fierce vi var igår. Det var skjortor, det var hänglsen, det var suspar och det var brännbollsträn. Det var hattar, ögonsmink och många skräckslagna möten. 

Och Humorhimlen, så bra. Pratade lite med nån p3-proglamledare och följde efter snygg-kasper. Hade det väldigt kul helt enkelt.

Nu ska jag åka och lämna Lovisas cykel, för igår missade jag sista bussen så jag fick cykla och kom hem vid fyra. Wild and crazyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0