psykoanalysbehaviourismbetingningpsykiskohälsamiljöpåverkanarv

Jag pluggar idag. Försöker omvända min pluggskräck till något motiverande så att jag kan höja mina betyg i år. Vi får väl se hur det går.
Jag pluggar i alla fall psykologi idag. Det är väldigt intressant. Tänkte försöka välja någon forskare/psykiater/pedagog att tro på helhjärtat, men det är svårt! Behöver nog lite mer kunskaper. Kanske framåt sommaren nästa år när kursen Psykologi B är slut?
Igår blev lilla jag inringd till jobbet. Bozzen ringde strax efter sju och en timme senare var jag på plats. Jobbade i nästan nio timmar, dog typ. Har aldrig varit så trött efter jobbet. 
Men det hindrade inte mig från att åka till Petersons källare efteråt och chilla med henne och Paulina. Ni vet, trummisen i DM. Lina Black Angel. Hehe.
Idag ska kanske jag få en tidig födelsedagspresent. För på onsdag, mina vänner, fyller jag arton bast!! Så peppad på utgång med alkoholfria drinkar. Iiiiiih!
Wellwell, Freud kallar. Got2Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0