Frejdaog

Sitter och kollar på Numbers och The Bodyguard med pappa. Egentligen vill jag sova men jag har inte varit här ute på flera veckor så jag känner att jag borde ta vara på den kvalitetstid som man får med familjen liksom. Även om det bara är när vi sitter väldigt tysta väldigt långt från varandra.
Amina och Linnéa gick hem nyss. Jag bjöd dem på chips och de facerapeade mig. Att jag aldrig lär mig.
I alla fall. Killarna i Numbers klarade sig så nu ska jag se ifall Whitney Houston också överlever. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: den var skitbra! en av de bästa svenska filmerna på länge, faktiskt. det blev sån där töntig känsla i salongen när alla skrattar och ojar sig kollektivt, haha. men det var en väldigt gullig film!

2010-09-05 @ 11:35:44
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0