The day before the day that is today.

Igår gick jag ut i jeans, men det gick bra ändå. Det var den sepe-igaste utgången hittills, men jag ångrar INGENTING. Förutom kanske att jag gjorde bort Frida mer än mig när jag inte kunde hålla koll på min röst. Trodde att jag viskade, men det gjorde jag visst inte. Ojdå, hehe.
Men jag fick i alla fall sagt hejdå till Fuzz, vilket var den stora poängen med KM ändå. Så jag är nöjd och han kan landa säkert i NZ.
Idag har dagen gått förbi fasligt fort. Vaknade hos Frida, hängde där och mindes större delen av gårdagen tillsammans med henne, Kajsa och Amina. Kom hem till en högtidlig trettondagsmiddag hos mamma och kunde med en del ansträngning och ganska mycket svalg-kontroll svälja allt. Det var väldigt gott till trots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0